Loading...

 

 

" تمامی کالاها و خدمات اين فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم  از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت های اين سايت تابع  قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است."

 

روش سنجش PDA (کليک کنيد)

 

 

سبد خرید شما

سبد خرید شما خالی است

ترفندهای یک انتقاد سازنده

ترفندهای یک انتقاد سازنده

هر چند هیچ کسی در دنیا از انتقاد کردن دل خوشی ندارد اما با به کار گرفتن چند تکنیک می‌توانید حرفتان را به صورتی به دیگران منتقل کنید که کمتر آزرده‌ خاطر شوند.
_ هرگز مستقیم انتقاد نکنید و وانمود کنید در مورد شخص دیگری که ممکن است اصلا وجود خارجی هم نداشته باشد صحبت می‌کنید. حتی اگر هم در حال انتقاد شخص مجازی و غیرواقعی هستید در لحن صحبتتان و اینکه از چه کلماتی استفاده می‌کنید، دقت کنید.

_ هرگز کسی را محکوم نکنید بلکه دلایل قانع‌کننده و منطقی برای رد رفتار شخص مورد نظر به کار ببرید.

_ سعی نکنید خودتان را یک فرد بدون نقص و اشتباه نشان دهید چون اگر این‌طور وانمود کنید هیچ کسی حرف و نظر شما را نخواهد پذیرفت.

_ اگر رفتار شخصی را نمی‌پسندید و آن شخص جزو افراد نزدیکتان است هرگز به او حمله نکنید بلکه می‌توانید بگویید اگر این رفتار را انجام بدهید خیلی خوشایندتر است یا با این طرز رفتار مقبول‌تر به نظر می‌رسید و با این جملات انتقادتان نیز رد نمی‌شود.



نظرات

    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)