تحقیقات بازار-رفتارشناسی
شرکتها و سازمانها باید بدانند چه عواملی در تصمیم گیری خریداران موثر است به نوعی شناخت دقیق از رفتار مصرف کنندگان و مراحل تصمیم گیری آنان برای پرداخت باعث میگردد که فروشندگان با طیف گسترده ای از ویژگیهای رفتاری روبرو باشند که باید در مقابل هر یک آنان عکس العمل مناسب را انجام دهند .
موسسه نیوشا آتیه در کنار سایر موارد عمومی مربوط به تحقیقات بازار در بخش های تولید ، کانالهای عرضه و توزیع و ... به بررسی رفتار مصرف کنندگان برای تصمیم گیری مناسبتر در زمان فروش و تبلیغات می پردازد که شامل موارد زیر است:
- بررسی رفتارهای پیش از خرید
- بررسی واکنش های تیم فروش
- بررسی رفتار های پس از فروش و خدمات پس از فروش
- بررسی روانشناسی تبلیغات و خرده فرهنگ ها
- طبقات اجتماعی و نحوه درخواست و پرداخت ها
- محرکهای ایجاد انگیزه
- تیم سازی
- آموزش تیم های فروش ، بازاریابی و سرپرستی
- رفتارهای خرید آینده
- جمعیت شناختی و رفتارسنجی
- تدوین اهداف و استراتژی های کوتاه مدت و بلند مدت
- بررسی بازارها و توسعه در بازارهای ناشناخته بین المللی
- شناخت فرهنگ جوامع بین المللی و توسعه بازار بر اساس نیاز رفتاری کشورها
- بررسی نیازهای آتی مصرف کنندگان
-
شخصیت برندپنجشنبه 26 مرداد 1396 - 11:36
کسب و کار دارای شخصیت نیز همانند انسان باشخصیت، به یادماندنی تر و دوست داشتنی تر از کسب و کارهای کسل کننده ای است که چیزی جز مجموعه مشخصه هایش ندارد.
ادامه... -
روانشناسی مصرف کنندگان برای بازاریابی موثرشنبه 12 اردیبهشت 1394 - 16:11
مطالعه مصرف کنندگان کمک می کند تا شرکت ها و سازمان اقدام به بهبود استراتژی های بازاریابی خود با درک مسائل مانند چگونگی مصرف کنندگان فکر می کنند، احساس می نمایند و بین گزینه های مختلف (به عنوان مثال، علامت های تجاری، محصولات، و خرده فروشان) به لحاظ ذهنی و
ادامه... -
تعارضات مدیر فروش و بازاریابی با پرسنلشنبه 12 اردیبهشت 1394 - 12:54
بررسی تعارضات بین مدیران فروش و بازاریابی با پرسنل و ایجاد محیطی با تعهد و تعامل بیشتر در جهت اهداف سازمان در محیطی شاد و پویا
ادامه... -
ارزیابی تیم فروش و توسعه توانمندی آنهاشنبه 12 اردیبهشت 1394 - 12:28
ارزیابی نیروهای فروش شما از نظر چگونگی آغاز ، پایان و ارایه دادن خدمات پس از فروش بهمراه نحوه ارتباط بصورت تک تک و بررسی حالت کلی تیم فروش شما و نقاط ضعف و قوت
ادامه...