تحقیقات بازار-رفتارشناسی

 

شرکتها و سازمانها باید بدانند چه عواملی در تصمیم گیری خریداران موثر است به نوعی شناخت دقیق از رفتار مصرف کنندگان و مراحل تصمیم گیری آنان برای پرداخت باعث میگردد که فروشندگان با طیف گسترده ای از ویژگیهای رفتاری روبرو باشند که باید در مقابل هر یک آنان عکس العمل مناسب را انجام دهند .

موسسه نیوشا آتیه در کنار سایر موارد عمومی مربوط به تحقیقات بازار در بخش های تولید ، کانالهای عرضه و توزیع و ... به بررسی رفتار مصرف کنندگان برای تصمیم گیری مناسبتر در زمان فروش و تبلیغات می پردازد که شامل موارد زیر است:

 

 

  • بررسی رفتارهای پیش از خرید
  • بررسی واکنش های تیم فروش
  • بررسی رفتار های پس از فروش و خدمات پس از فروش
  • بررسی روانشناسی تبلیغات و خرده فرهنگ ها
  • طبقات اجتماعی و نحوه درخواست و پرداخت ها
  • محرکهای ایجاد انگیزه
  • تیم سازی
  • آموزش تیم های فروش ، بازاریابی و سرپرستی
  • رفتارهای خرید آینده
  • جمعیت شناختی و رفتارسنجی
  • تدوین اهداف و استراتژی های کوتاه مدت و بلند مدت
  • بررسی بازارها و توسعه در بازارهای ناشناخته بین المللی
  • شناخت فرهنگ جوامع بین المللی و توسعه بازار بر اساس نیاز رفتاری کشورها
  • بررسی نیازهای آتی مصرف کنندگان