به خواندن ادامه دهید
شخصیت برند
26
مرداد
1396
شرکتها و سازمانها باید بدانند چه عواملی در تصمیم گیری خریداران موثر است به نوعی شناخت دقیق از رفتار مصرف کنندگان و مراحل تصمیم گیری آنان برای پرداخت باعث میگردد که فروشندگان با طیف گسترده ای از ویژگیهای رفتاری روبرو باشند که باید در مقابل هر یک آنان عکس العمل مناسب را انجام دهند .
موسسه نیوشا آتیه در کنار سایر موارد عمومی مربوط به تحقیقات بازار در بخش های تولید ، کانالهای عرضه و توزیع و ... به بررسی رفتار مصرف کنندگان برای تصمیم گیری مناسبتر در زمان فروش و تبلیغات می پردازد که شامل موارد زیر است: