خوش آمدید مهمان! | ورود - ثبت نام

برترین برندهای سبز 2014

برترین برندهای سبز 2014

اینتربرند، شرکت آمریکایی مشاوره برند، اخیرا فهرست 50 برند سبز برتر 2014 خود را ارائه کرده است. این فهرست به صورت سالانه منتشر می شود و 50 برند در بخش های مختلف از جمله خودرو، نوشیدنی، لوازم الکترونیک، فناوری، پوشاک، خدمات کسب و کار، لوازم ورزشی و خدمات مالی را شامل می شود.

از نابودی جنگل های بارانی تا ذوب شدن یخ های قطبی و از مردمی با عدم دسترسی به برق تا کمبود مواد غذایی و آب، بیش از پیش مشخص است که تداوم روند فعلی نباید مسیر پیش روی جهان را شکل دهد. معرفی برندهای سبز در حقیقت جستجویی برای الگوهای پایدارتر، راه حل ها، روش ها و مواد جدید برای تغییر این شرایط محسوب می شود.

مسیر پیش روی جهان نیازمند تغییری چشمگیر در اولویت ها، روش های تولید و مصرف و ارزش هایی است که جوامع ما را شکل داده اند. این مسیر نیازمند نوآوری، رهبری و شجاعت است. مسیر پیش روی ما فرصتی فوق العاده برای خلاقانه تر فکر کردن درباره حفظ و نگهداری جهانی است که در حال حاضر تنها منزلگاه حیات محسوب می شود. اما بیش از هر چیز دیگری این مسیر نیازمند همکاری است. تلاش های شرکت های بین المللی از تولید خودروهای پاک تر و شهرهای هوشمندتر تا ایجاد تغییرات اساسی در هر چیزی از کشاورزی تا بسته بندی بدون کمک تک تک مردم جهان به بار نخواهد نشست.

مقام نخست 50 برند برتر سبز جهان از سال 2011 که این گزارش منتشر می شود در اختیار شرکت تویوتا قرار داشت اما در فهرست 2014 شرکت فورد این عنوان را به خود اختصاص داده و تویوتا را به جایگاه دوم فرستاده است. در فهرست امسال 22 شرکت آمریکایی، هفت شرکت ژاپنی، پنج شرکت آلمانی و سه شرکت فرانسوی حضور دارند. 10 برند برتر این فهرست عباتند از:

 

10. دل

9. دنون

8. آدیداس

7. سونی

6. نوکیا

5. پاناسونیک

4. نیسان

3. هوندا

2. تویوتا

1. فورد

Loading...