کسب و کارهای کوچک و متوسط با استفاده از سرویس هایر گوگل، به راحتی می‌توانند کارمندان جدید استخدام کنند.

در حال حاضر شرکت‌هایی که با استفاده از سرویس ابری G Suite، از سرویس‌هایی مانند جیمیل، تقویم گوگل، گوگل درایو و گوگل داکس را در ابعاد سازمانی، استفاده می‌کنند، می‌توانند با خرید سرويس جدید هایر، در صنعت استخدام هم وارد شوند.

روز گذشته شرکت گوگل، سرويس استخدامی هایر را منتشر کرد؛ این سرويس به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط کمک می‌کند تا بتوانند به‌راحتی به صنعت استخدام وارد شده و کارکنان جدیدی پیدا کنند.

در حال حاضر شرکت‌هایی که با استفاده از سرویس ابری G Suite، از سرویس‌هایی مانند جیمیل، تقویم گوگل، گوگل درایو و گوگل داکس را در ابعاد سازمانی، استفاده می‌کنند، می‌توانند با خرید سرويس جدید هایر، در صنعت استخدام هم وارد شوند. اين سرويس به مدیران کسب و کارها کمک می‌کند تا شرح شغل، فرم استخدام، مصاحبه و سایر موارد مربوط به مراحل استخدام را در اختیار کاندیداها قرار دهند و مراحل استخدام را به صورت موثری تری مدیریت کنند.

نکته‌ی مثبتی که در این سرویس وجود دارد این است که هایر کاملاً با سایر خدمات سرویس ابری G Suite همخوانی دارد؛ برای مثال ایمیل‌های ارسال شده از طریق سرویس هایر و ایمیل‌های ارسال شده به وسیله‌ی جیمیل، در هر دو سرویس همگام‌سازی خواهند شد. به‌علاوه، هایر می‌تواند از طریق سرويس تقویم گوگل، قرار ملاقات را با کاندیداهای موردنظر، تنظیم کرده و در قرار تنظیم‌شده، مواردی همچون اطلاعات تماس و موضوع جلسه‌ی استخدام را هم نشان دهد. جالب‌تر اینکه حتی جلسات مصاحبه استخدام، می‌تواند به صورت غیر حضوری و با استفاده از سرویس Hangouts، برگزار شود. در نهایت، هایر می‌تواند پاسخ نهایی استخدام را با داده‌های جمع‌آوری شده از طریق جلسات مصاحبه، برای کاندیدا ارسال کند.

قرار مصاحبه در هاير


از آنجایی که مراحل استخدام افراد جدید در هر مجموعه‌ای علاوه بر تحمیل هزینه، زمان‌بر نیز است، هایر در این زمینه می‌تواند بسیار مفید واقع شود و برای کاربرانش صرفه‌جویی در زمان و هزینه را به دنبال داشته باشد.

هایر از امروز در اختیار شرکت‌های آمریکایی که کمتر از ۱۰۰۰ نفر کارمند دارند و از سرویس G Suite استفاده می‌کنند، قرارگرفته است. این سرویس، جزئی از G Suite نیست و شرکت‌ها باید آن را به‌صورت جداگانه خریداری کنند.