خوش آمدید مهمان! | ورود - ثبت نام

بر شانه بزرگان: دنیس ویتلی

بر شانه بزرگان: دنیس ویتلی

دکتر دنیس ویتلی یکی از قابل احترام ترین سخنرانان و مشاوران بهره‌وری در دنیاست. او به میلیون‌ها نفر در دنیا کمک کرده است که به انسان‌هایی برنده در زندگی‌شان تبدیل شوند. آقای ویتلی خلبان سابق نیروی هوایی آمریکاست و از آکادمی هوایی آمریکا در آناپولیس فارغ‌التحصیل شده است.

دنیس ویتلی به عنوان «سخنران سال» توسط اتحادیه فروش و بازاریابی آمریکا انتخاب شده و به تالار مشاهیر سخنرانان بین‌المللی راه یافته است و سخنران و مربی ای است که بسیار مورد توجه جهانیان قرار دارد. او مدیران و رهبرانی در همه زمینه‌ها از آنهایی که در شرکت‌های «۵۰۰ شرکت برتر مجله فورچون» کار می کردند تا مدیران شرکت‌های چند ملیتی، فضانوردان ناسا، قهرمانان المپیک، سران مملکتی و گروههایی از جوانان و خانواده‌ها را مورد مطالعه و مشاوره قرار داده است.

او بیش از ۱۰ میلیون برنامه صوتی به ۱۴ زبان زنده دنیا ساخته و پرطرفدارترین سخنرانی‌های صوتی را در زمینه موفقیت شخصی و شغلی ارائه می‌دهد. وی نویسنده ۱۴ کتاب شامل کتاب پر فروش بین‌المللی Seeds of Greatness و آلبوم صوتی Psychology of Winning است که پرفروش‌ترین برنامه در زمینه خودساختگی است.

آقای ویتلی مدیر اسبق روانشناسی بخش پزشکی ورزشی کمیته ملی المپیک آمریکا و مسوول بهبود کارایی تمام قهرمانان المپیک آمریکایی بوده است.

Loading...