شرکتهای داده محور عملیات و فرایندهای تصمیم گیری خود را بر مبنای چنین داده هایی بنا می کنند.

استفاده از دیتاهای علمی در منابع انسانی امکان ایجاد مدلهای سازمانی تحلیلی را فراهم کرده تا یک نقشه موقعیتی را ارایه دهد که می تواند تصویری از یک لحظه خاص از هر منطقه یا تیم و یا عملکرد کارکنان باشد.

همه اینها با هدف تقویت روابط کارمند و سازمان ، جهت ایجاد فضای بهتر و افزایش بهره وری انجام می شود.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد