خوش آمدید مهمان! | ورود - ثبت نام

با راهنماي شبِ گوگل، به طور مجازي در خيابان هاي مارسي قدم بزنيد

با راهنماي شبِ گوگل، به طور مجازي در خيابان هاي مارسي قدم بزنيد

راهنماي شب گوگل ابزاري جادويي است. به لطف يك سري نقشه، موسيقي، داستان و نريشن، كاربران مي توانند از راه دور در خيابان هاي مارسي قدم زده و به طور مجازي در ميان نورها و صداها به سياحت بپردازند. اين نسخه ارتقا يافته Google Maps بوده كه به بعد فرهنگي شهرها بسيار اهميت مي دهد.
يك راهنماي تور به نام جولي دي مور، خالق تورهاي صوتي شهري "Poromenades Sonores" و راوي اين كار كريستف پروچي، شنوندگان را به خيابان هاي Cours Julien در همسايگي مارسي مي برند كه به خاطر صحنه هاي خلاق و هنر خياباني خود معروف است. جاده پيش رو با نور سبز به فرد ديكته شده اما كاربران مي توانند در تجربه اي واقعي از Google Street View از مسير اصلي خارج شوند.

با راهنماي شبِ گوگل، به طور مجازي در خيابان هاي مارسي قدم بزنيد



محصولات مختلف گوگل در نمايي 360 درجه اي، جاي داده شده و تجربه اي دلنشين را با بيان داستان هنر و زندگي در مارسي براي ما به وجود مي آورند. توقفگاه هاي تعاملي در طول راه شامل 34 hot spot مي شوند كه مي توانيد بر رويشان كليك كنيد. اين ايستگاه ها از طريق Google Knowledge Graph زياد مي شوند كه اطلاعات برگرفته از ويديو هاي يوتيوب و عكس ها كم كم به آن ها افزوده خواهد شد.
مناظر از تصوير برداري هاي كلوز آپ از هنر خياباني معروف Mister P گرفته تا يك نمونه اجراي موسيقي جاز محلي در يك كوچه تاريك تا يك عكس پاناروماي 360 درجه از غروب خورشيد متنوع هستند. بر خلاف Google Street View، همه چهره ها واضح و روشن هستند.

با راهنماي شبِ گوگل، به طور مجازي در خيابان هاي مارسي قدم بزنيد



آن دسته از كاربراني كه دوست دارند همزمان با قدم زدن در خيابان در زندگي واقعي از نسخه موبايل Google Night Walk نيز استفاده كنند، مي توانند حتي فرصت گوش دادن به روايت ها به زبان فرانسوي را نيز براي خود برگزينند. Promenades Sonores در اصل به اين منظور طراحي شده اند كه بتوانند داستان هاي محلي و تاريخچه هر منطقه را با بازديد كنندگان به اشتراك بگذارند. اين همكاري موفقيت آميز بوده است.
صداي گرم كريستف كه به زبان فرانسوي يا انگليسي مدام شما را به همراهي با خود فرا مي خواند، چيزي است كه نمي توان در برابر آن مقاومت كرد.

Loading...