خوش آمدید مهمان! | ورود - ثبت نام

مقاله: 17 چیز که یک برند را دوست داشتنی می کند

مقاله: 17 چیز که یک برند را دوست داشتنی می کند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، من معمولا درباره اینکه چه چیز یک برند را دوست داشتنی می کند در جهانی که با سرعت رو به پیش می رود مورد سوال قرار می گیرم. جهانی که ارتباط بین افراد در آن بسیار ضروری است که چارچوبی از نکات کلیدی برای کار داشته باشیم. بنابراین در آنچه در ذیل می آید من 17 نکته کلیدی برجسته را که می تواند به کارگزاران این حوزه کمک کند مطرح می کنم.

• برقراری تماس- نفوذ در آینده بیش از هر چیز دیگری خواهد بود. بر روی ساخت تماس های برند به منظور افزایش حجم فعالیت های خود تمرکز کنید. در نتیجه دسترسی رسانه ای بیشتر از نحوه سخن گفتن شما با مردم اهمیت پیدا می کند. زمان مناسب. پیام مناسب. عدم تکرار.

• استخدام- سطل مصرف کنندگان وفادار تبدیل به محلی برای قرار گیری برند شما می شود، بنابراین شما نیاز به جذب کاربران جدید و باز خوانی کاربران موجود را دارید. مردم وفاداری بیشتری به آنچه برند می تواند در جامعه به آنها بدهد بستگی دارد یا می توانند بستگی به کارایی ابزاری برند برای آنها باشد. باز به کارگیری مردم مقرون به صرفه تر است از اینکه بخواهیم برای ایجاد وفادارانی که واقعا وجود ندارند تلاش کنیم.

• سرمایه گذاری بر روی ارتباطات- برندهایی که به میزان کمتری بر روی ارتباطات و تجارت سرمایه گذاری می کنند سهم کمتری از بازار را دریافت می کنند و زودتر از بقیه در سراشیبی سقوط قرار می گیرند. شما باید 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در دسترس باشید تا بتوانند با برند شما تماس بگیرند.

• شفاف باشید- ایده های برند، که محتوایی را به طور مداوم در سراسر اکوسیستم رسانه ای پیچیده منتشر می کند زمین را به دست می گیرد. برندهایی که فاقد شفافیت هستند زمین را از دست می دهند.

• خودنمایی- برندهایی که خودنمایی می کنند با جذب کاربران بیشتر موفقیت های تجاری بدست می آوردند. برندهایی که شناختشان را برای مخاطبان آسان می کنند پیروز می شوند.

• مسری باشید- خلاقیت به ارزش گفتگو منجر می شود و ارزش افزوده بهتری را نبست به برندهایی که هنوز بر رسانه های قدیمی تکیه کرده اند ارائه می دهد. محتوای برند خودتان را تا می توانید مسری کنید. محتوایی که دیگران نمی توانند از طرق شما به اشتراک بگذارند ارزش این را ندارد که خودتان آن را به اشتراک بگذارید.

• ایده سازی کنید- حمایت از برند در جهان فیزیکی و مجازی نیاز به آموزش دارد. شما نیاز دارید که به مصرف کنندگان کمک کنید تا نظرات خودشان را با اعتماد به نفس بدهند.

• همیشه باز باشید- یک ترکیب کانال های رسانه ای رویکردی یکپارچه نیست. تنها اکوسیستم های ارتباطات که پایان مرگ ندارند و به هم پیوسته هستند برای برندها ارزش واقعی خواهند داشت. مصرف کنندگانی که نمی توانند ادامه دهند یا گفتگویی را با شما در 24/7 انجام دهند، چه در فضای مجازی و چه در فضای فیزیکی از شما دور می شوند.

• صفحه نمایش تلویزیون- تلویزیون هنوز یک واسطه جمعی مقرون به صرفه است که می تواند به شما در پیشبرد برنامه های جذب و باز جذب مخاطبان کمک کند اما مصرف کنندگانی که به این محتوای پشت سر هم نگاه با سایر صفحات نگاه می کنند، متناسب با مشاهداتشان تصمیمی را می گیرند. مردم به کانال ها نگاه نمی کنند؛ آنها بیشتر دنبال راهی می گردند که محتوایی مناسب برای مصرف پیدا کنند. در افریقا این شانس خوب وجود دارد که هر فروشنده خیابانی می تواند از طریق تلفن همراه و یک مکانیسم به اشتراک گذاری محتوا محیطی فوق العاده ایجاد کند.

• خارج از خانه- مصرف کنندگان به صرف زمان بیشتری دور از خانه ادامه می دهند و انتظار دارند که محتوایشان به آسانی در دسترس افراد درور از خانه باشد. درک دقیقه آخر تفریح مشتری و اینکه تجربه های فیزیکی و مجازی او چگونه هستندد به پیشبرد فروش منتهی می شود.

• درک- درک رسانه از هر چیز دیگری برای موفقیت برند شما مهم است. نقش شرکای رسانه ای جهانیرا درک کنید اینکه مردم چگونه درباره شما جستجو می کنند و نیاز شما به دستگیری برای حفاظت موقت یک برند برای مصرف کننده موفقیت نهایی شما را تعیین می کند.

• جای پای بازاریابی شما- تیم های بازاریابی نیاز خواهند داشت که چند کانا و کمپین های یکپارچه روانی را به طور همزمان اجرا کنند. به یاد داشته باشید که چابکی کلیدی است!

• داده با روح- داده بزرگ بر چگونگی جذب و باز جذب مصرف کنندگان اثرگذار است. ما نیاز داریم که رویکردهای جدیدی را آزمون کنیم و اینکه نیازهای مصرف کنندگان به سمت تکنولوژی را هدایت کنیم. 70 درصد از بودجه باید متمرکز بر آنچه می دانیم جواب می دهد باشد. اطلاعات خوب این را بهبود می دهند. 20 درصد از بودجه باید برای نوآوری با اهداف شناخته شده و 10 درصد صرف توسعه همکاری های جدید رسانه ای که می تواند داده های ما را اصلاح کرده و نقاط اتصال جدید ایجاد کند شود.

• داستانسرایی- داده به تنهایی و بدون روشنگری و داستان حاوی برند و مدیریت مستمر نتایج ضعیفی را به دنبال خواهد داشت. مرکز داده متشکل از لایه هایی از داده است که به برند کمک خواهد کرد که داستانش را اصلاح کند، ارتباط بی واسطه و مستقیم برقرار کند و هزینه را در هر تماس به طور چشمگیری کاهش دهد. داده های شما نیاز به روح دارند.

• پروراندن ایده ها- پروراندن ایده های تکنولوژی که تجربه غنی از برند را تهیه می کند مزایای رقابتی عظیمی را ایجاد می کند. استفاده خلاقانه از تکنولوژی در محیط خرده فروشی دوست داشتن نسبت به برند و فروش را افزایش می دهد. تا باز شدن ایده های پرورده شده مشکل کمتری به عنوان هزینه کاهش تکنولوژی خواهید داشت.

• هدفمند- تنظیم اهداف برای رسانه باید بیشتر عملکرد محور از گذشته باشد. مطمئن شوید که صفحه اول همه نتایج جستجو هستید و سهم صدای شما در این حوزه بیشتر از سهم بازار شماست. اهداف تعیین شده برای ساخت مجموعه داده را تعیین کنید، شما به آن سریعتر از آنچه فکر می کنید نیاز خواهید داشت. مقیاس ها و روابط میان رسانه سنتی و جستجو برای برند خودتان را درک کنید. شما ممکن است نیاز به صرف زمان محدودی برای خرید رسانه ای داشته باشید و بیشتر نیاز به جستجو و عملکردی داشته باشید که آن را در نظر گرفته اید.

• تعداد محتوا- کیفیت مشارکت محتوایی به شما اجازه می دهد که از داستان حاوی برند در سراسر اکوسیستم رسانه ای اهرمی بسازید که بتوانید به حساب آیید. محتوا همه جا هست و مصرف کنندگان نیاز به متصدی مربوطه دارند... آیا این می تواند برند شما باشد؟

یک موضوع که در سراسر این نقاط برنامه ریزی می شود، آماده سازی و تعامل با مشتریان جنبه های کلیدی هستند که متضمن رش یک کسب و کار می شوند؛ این یک حقیقت در قرن بیست و یکم است. اکنون نیاز به اتفاقات همزمان است. آیا آماده اید؟

Loading...