خوش آمدید مهمان! | ورود - ثبت نام

کمپین ترک اعتیاد به فیس‌بوک در 99 روز!

کمپین ترک اعتیاد به فیس‌بوک در 99 روز!

خبرگزاری فارس: یک شرکت تبلیغاتی پیکار تازه‌ای را برای افرادی که دوست دارند کمتر از فیس‌بوک استفاده کنند، اما اراده لازم را ندارند، راه‌اندازی کرده است.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از به نقل از تک تایمز، در این پیکار تبلیغاتی کاربران تشویق می شوند تا به مدت 99 روز یا سه ماه از شبکه اجتماعی فیس بوک استفاده نکنند. شعار انتخاب شده برای این پیکار تبلیغاتی 99 روز آزادی است .

این ابتکار عمل از سوی موسسه هلندی Just و در واکنش به بررسی مخفیانه و بدون اجازه پست‌های صدها هزار نفر از کاربران فیس بوک توسط مدیران این شرکت به منظور پی بردن به عادات و روحیات آنها صورت گرفته است. به تازگی مشخص شده که این تحقیق به سفارش وزارت دفاع آمریکا و با هدف پی بردن به پتانسیل شبکه‌های اجتماعی برای هدایت و تعمیق ناآرامی‌های اجتماعی انجام شده است .

طراحان این پیکار تبلیغاتی می‌گویند هدف این است که ببینیم آیا پس از 99 روز عدم استفاده از فیس‌بوک آدم های شادتری هستیم یا خیر. 1.2 میلیارد کاربر فیس بوک هر روز به طور متوسط 17 دقیقه را صرف مطالعه پست‌های دوستان، به روز کردن وضعیت خود و ... می کنند .
علاقمندان باید با مراجعه به سایت http://99daysoffreedom.com/ سه کار را انجام دهند. تغییر تصویر نمایه خود به لوگوی این پیکار، وارد کردن نام و ایمیل خود در این سایت و آغاز شمارش معکوس عدم استفاده از فیس بوک به مدت 99 روز .

Loading...