خوش آمدید مهمان! | ورود - ثبت نام

هر آنچه در رابطه با تولد خود باید بدانید، در این وب سایت خواهید یافت!

همواره با خودمان می‌اندیشیم، چند سال عمر کرده‌ایم و چند سال دیگر زنده می‌مانیم. تا‌‌کنون که این نوشته را می‌خوانید من دقیقا 10 هزار و 305 روز عمر کرده‌ام و زمانی که 28 روزه بودم، واقعه چرنوبیل رخ داده است. بله با این وب‌سایت جالب و کاربردی اطلاعات دقیقی از عمر خود را خواهید یافت.

به گزارش «تابناک» این روزها شمار وب‌سایت‌های جالب و سرگرم کننده برای کاربران از هر سلیقه و تخصصی زیاد یافت می‌شود؛ اما در بین این وب‌سایت‌ها، شمار اندکی یافت می‌شود که علاوه بر جنبه‌های Fun و سرگرم کننده خود، اطلاعات ارزشمند و کاربردی ‌نیز در اختیار کاربر می‌گذارند. حال خواه این اطلاعات، علمی و دانشنامه ای باشد، یا اطلاعاتی درباره خود کاربر.

وب‌سایتی که امروز می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، از همان‌ وب‌سایت‌هایی است که ضمن ‌داشتن جنبه‌های سرگرم‌کننده خود، می‌تواند اطلاعات جالبی از روز تولد و کلا زندگی شما در کنار اطلاعات تاریخی و شخصیتی شما به کاربر بدهد.

هر آنچه در رابطه با تولد خود باید بدانید را در این وب سایت خواهید یافت!

برای ورود به این وب‌سایت به اینجا بروید یا آدرس زیر را مستقیم‌ در نوار آدرس مرورگر خود وارد کنید:

http://you.regettingold.com

پس از ورود به این وب‌سایت می‌توانید در بخش مربوطه تاریخ تولد خود را به تقویم میلادی وارد ‌و بر ‌دکمه Go کلیک کنید.

مجموع اطلاعاتی که در این وب‌سایت در رابطه با روز تولد خود خواهید یافت، به قدری جالب است که از دیدن آنها شگفت‌زده می‌شوید. مقایسه سن شما با افراد سرشناس، تعداد حدودی ضربان قلب شما تا این لحظه به همراه تعداد تنفس، تعداد گردش های زمین به دور خورشید و ماه به دور زمین از زمان تولد شما، همچنین اطلاعات مربوط به نماد روز تولد و سنگ روز تولد.

هر آنچه در رابطه با تولد خود باید بدانید را در این وب سایت خواهید یافت!

اما در کنار این اطلاعات سرگرم کننده، می‌توانید اطلاعات تاریخی را نیز بر اساس دهه‌های زندگی از روز تولد خود ببینید؛ برای نمونه، مهمترین وقایعی که از زمان تولد شما رخ داده است، به همراه عمر شما در زمان روی دادن آن واقعه. جالب آنکه همه این اتفاقات به همراه لینک مستقیم آنها به دانشنامه آنلاین Wikipedia است که در صورت تمایل می‌توانید اطلاعات خود را در رابطه با این رخدادها تکمیل کنید.

هر آنچه در رابطه با تولد خود باید بدانید را در این وب سایت خواهید یافت!

خوب است تا هنوز پیرتر نشده‌اید، ‌اندکی وقت گذاشته و این وب‌سایت جالب را از نزدیک ببینید و با اطلاعات تکمیلی در رابطه با خود و تاریخ زندگی خود آشنا شوید.

Loading...