خوش آمدید مهمان! | ورود - ثبت نام

تبلیغ جدید و خلاقانه مک دونالدز در سال 2014

تبلیغ جدید و خلاقانه مک دونالدز در سال 2014

مک دونالدز یکی از معروف ترین برند های جهان است که دایم در کمپین های تبلیغاتی خود دست به ابتکار های جالب می زند که بسیار مورد توجه قرار می گیرد. به عنوان مثال سال گذشته این شرکت در کمپین تبلیغاتی خود تابلوهای تبلیغاتی بدون آرم مک دونالدز را در فرانسه به نمایش گذاشت .این شرکت در کمپین تبلیغاتی 2013 خود در فرانسه که شامل تابلوهای تبلیغاتی بود که فقط عکس های مواد غذایی را نمایش می دادند بدون هیچ آرم و لوگو : سیب زمینی سرخ کرده، همبرگر، بستنی و مغز گردو، فیله -ماهی، ساندویچ و همبرگر، و پوسترهایی بدون هیچ متن که نظر همه را به خود جلب می کرد تنها عکس از سیب زمینی سرخ کرده و سایر محصولات.

البته به نظر می آید بخشی از استراتژی بازاریابی تصویر مک دونالدرز باشد که امرزه بسیار مورد توجه برندها قرار گرفته است . البته این نوع تبلیغات نشان دهنده این است که برند یا نام تجاری ارزش بیشتری از یک لوگو دارد و البته این نوع از تبلیغات بدون آرم و تصویر به این معنا است که تصویر مهر نهایی است که با داشتن چنین نام تجاری مشهوری که شما دارید دیگربه یک لوگو نیاز ندارد .

در ارتباط با این نوع تبلیغات کارشناسان این مساله را مورد بررسی قرار دادند که آیا روش تبلیغ بدون آرم برای یک برند می تواند در کشورهای دیگر نیز کاربرد داشته باشد؟ که در پاسخ به این پرسش بیان شد می توان در مناطق و مکان هایی این نوع تبلیغات را ارایه داد که برند شناخته شده باشد درخصوص تبلیغات مک دونالدرز می توان گفت چون مک دونالدز رقابت محدود در فرانسه دارد و این که در کشور فوق العاده محبوب است این روش می تواند برای تبلیغاتش موثر باشد و مورد توجه و استقبال هم قرارا گرفته است.

امسال و برای سال 2014 مکدونالدرز کمپین تبلیغاتی جدید خود را بر تبلیغات ساده و متفاوت برنامه ریزی کرده است . در این کمپین تبلیغاتی این برند ویژگی های شش آیتم های منو و محصولات خود را در تصاویرگرافیکی و تنها با قوس های طلایی به عنوان نام تجاری مک دونالدرز به نمایش گذاشته است. در این تبلیغات 6 محصول محبوب خود را در بیلبورد و پوسترهایی جالب و بزرگ طراحی کرده است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است . در این کمپین که توسط دو رستوران فست فود در فرانسه ا جرا شده است و در سطح شهر نیز بیلبوردهای آن وجود دارد .

کمپین تبلیغاتی مکدونالدرز در فرانسه برای سال های 2013 و 2014 توسط آژانس TBWA پاریس اجرا شده است . این آژانس قبلا مجموعه ای از آگهی های تلویزیونی بدون گفت و گو را نیز به عنوان بخشی از کمپین تبلیغاتی را توسعه داده است.

Loading...