خوش آمدید مهمان! | ورود - ثبت نام

نبرد واقعی در جام‌جهانی بین بازاریابان است

نبرد واقعی در جام‌جهانی بین بازاریابان است

تنها چند روز تا شروع جام جهانی باقی مانده است و  برندهای تجاری در تکاپو هستند تا از هر فرصتی برای تبلیغات استفاده کنند، اما تنها با وجود تعداد محدودی اسپانسر رسمی، بسیاری از برندها به سمت رسانه‌های اجتماعی رفته‌اند تا بتوانند از این رویداد استفاده کنند.


به گزارش مارکتینگ نیوز، برندهای بزرگی مانند آدیداس، جانسون‌اندجانسون و فولکس‌واگن پول و انرژی زیادی را برای آمادگی برای تبلیغات در طول یک ماه جام جهانی به کار گرفته‌اند تا بتوانند توجه مخاطبان رسانه‌ای را به خود جلب کنند. 63 درصد از بینندگان، تکرار کامل بازیها و قسمتهای حساس بازی را در کامپیوتر خود تماشا خواهند کرد و حدود یک چهارم از بینندگان لحظات حساس را در تبلت و گوشیهای هوشمند خود تماشا خواهند کرد.


یکی از راه‌هایی که برندهای تجاری از این رویداد برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند امضای قرارداد با فوتبالیستهای معروف است. گروه تحقیقات بازاریابی ورزشی ریپوکان گفته است نایک که می‌خواهد در زمینی که همیشه تحت سلطه آدیداس بوده است، تاخت‌وتاز کند با 6 نفر از 10 فوتبالیست برتر در عرصه تبلیغات قرارداد بسته است، در حالی که آدیداس با 3 نفر و پوما تنها با یک نفر قرارداد دارد.


مدیر ارشد اجرایی آدیداس در این خصوص گفت: " فوتبال DNA شرکت ما است و ما می‌خواهیم این را به وضوح نشان دهیم که ما در فوتبال شماره یک هستیم".

Loading...