خوش آمدید مهمان! | ورود - ثبت نام

چه زمانی منتظر معرفی آیفون 6 باشیم؟

چه زمانی منتظر معرفی آیفون 6 باشیم؟

حجم گمانه‌زنی‌ها و تصاویر منتسب به آیفون 6 در این روزها باورنکردنی است. اما خبرهایی نیز هستند که از طریق منابع مطمئن به بیرون درز پیدا کرده‌اند؛ مانند خبر معرفی این گوشی که گفته شده زودتر از هر سال به جهانیان معرفی خواهد شد.
خبرهای خوبی از آیفون 6 به گوش می‌رسد. یک منبع تایوانی که با تهیه‌کنندگان محصولات اپل در ارتباط است و پس از آن خبرگزاری رویترز تأیید کردند اپل قصد دارد به طور رسمی ماه آگوست را برای معرفی آیفون بعدی خود اختصاص دهد.
انتظار این است که آیفون جدید، آیفون 6 نام‌گذاری و دارای یک صفحه‌نمایش 4.7 اینچی باشد؛ اندازه‌ای بسیار بزرگ‌تر از آیفون 5 امروزی که 4 اینچی است.
همچنین گفته شده که اپل در تلاش برای ارائه نسخه‌ای 5.5 یا 5.6 اینچی از آیفون 6 پس از آیفون 4.7 اینچی در ماه سپتامبر است. چند روز قبل نیز خبر رسید که اپل اولین دستور تولید انبوه آیفون 6 را به یکی از کارخانه‌های طرف قرارداد خود در چین داده است تا اولین فروش را ظاهرا در ماه سپتامبر داشته باشد.
پیش‌بینی شده آیفون 6 با نسخه هشتم iOS و همچنین چیپ قدرتمند A8 64 بیتی خود اپل، به بازار عرضه شود.
اپل فروشی 80 میلیون عددی را از آیفون 6 تا پایان سال در نظر دارد. البته واضح است که 80 میلیون عدد میزان ساخت این شرکت خواهد بود و حال آنکه باید دید بازار چقدر تمایل به خرید محصول جدید این شرکت دارد.

اپل همچنان پرسودترین شرکت حال حاضر بازار اسمارت‌فون است اما هنگامی که به میزان و گستره فروش می‌رسیم، این شرکت قافیه را به سامسونگ می‌بازد. آیا صفحه‌نمایش بزرگ آیفون 6 می‌تواند امتیازی ارزشمند را در برابر رقبای دیرینه‌اش نصیب اپل کند؟

 

Loading...