خوش آمدید مهمان! | ورود - ثبت نام

وسیله ای برای کپی کردن همه چیز

وسیله ای برای کپی کردن همه چیز

دنیای رایانه کاربردهایی دارد که برخی از آن ها را نمی توان وارد زندگی واقعی کرد و از آن ها استفاده کرد اما برخی از آن ها نیز به راحتی و تنها با ساخت وسیله های مختلف قابلیت آن را دارند تا وارد هر جا و وسیله ای بشوند.

"کپی و پیست" قابلیتی در رایانه است که می توان از هر چیزی تنها با یک کلیک کپی گرفت و برای همیشه نیز نگه داری کرد. این قابلیت تا به حال در دنیای واقعی وجود نداشته است ولی حالا دستگاهی جالب برای آن ساخته شده است.

"جای یانگ یون"طراحی است که این دستگاه جالب و کاربردی را طراحی کرده است تا به کمک آن از هرچیزی که می بینید یک کپی داشته باشید. با این وسیله شما می توانید هر جسمی را کپی گرفته و روی کاغذ آن را پیاده کنید.
شکل این دستگاه به مانند بارکدخوان هایی است که در فروشگاه ها دیده می شود اما با این تفاوت که این دستگاه یک حافظه دارد و صفحه آن توانایی این را دارد تا رنگ ها و مشخصات هر تصویری را به خاطر بسپرد. سپس با زدن یک دکمه این حافظه روی کاغذ پیاده می شود.

این دستگاه می تواند به افرادی کمک کند که می خواهند نامه ها را سریع بایگانی کرده و یک کپی از آن بگیرند. همچنین سرعت کپی برداری و هزینه آن را نیز به شدت کاهش خواهد داد زیرا دیگر نیاز نیست از دستگاه های بسیار بزرگ استفاده کنید. این دستگاه می تواند تا سال 2020 وارد بازار شود.

Loading...