خوش آمدید مهمان! | ورود - ثبت نام

سامسونگ بتدریج اندروید را کنار می گذارد

سامسونگ بتدریج اندروید را کنار می گذارد

ه زودی تمامی محصولات آینده شرکت سامسونگ با بهره گیری از سیستم عامل جدید یکپارچه و عرضه خواهند شد.

قابل پیش بینی بود که شرکت سامسونگ برای همیشه از سیستم عامل اندروید گوگل در تلفن های هوشمند خود استفاده نکند. Hong Won-pyo رئیس مرکز راه حل های الکترونیک رسانه ای سامسونگ اعلام کرد: "سیستم عامل تایزن می تواند مانند سیستم عامل اندروید گوگل فراگیر شود. به زودی تمامی محصولات آینده این شرکت با بهره گیری از این سیستم عامل جدید یکپارچه و عرضه خواهند شد."

به پیشنهاد وی این شرکت با تولید کنندگان و تامین کنندگان مختلف جهت گسترش کسب و کار هوشمند خانگی خود همکاری خواهد کرد. همچنین مرکز راه کارهای الکترونیک رسانه ای این شرکت با سامسونگ Techwin ، سامسونگ SDS و S-One جهت سرعت بخشیدن به تجارت محصولات خانگی هوشمند همکاری می کند.

 بر اساس این گزارش هنوز تاریخی برای عدم پشتیبانی از اندروید در سامسونگ اعلام نشده است.  گفتنی است استفاده از این زیرساخت در سردمدار جدید این شرکت نشان دهنده این است که ما در آینده نزدیک شاهد این تغییر نخواهیم بود.

تغییر سیاست کاری ساسونگ با بیان علاقه مندی این شرکت به همکاری توسعه دهندگان برای تغییر زیر ساخت نرم افزاری خود در کنفراس توسعه دهندگان سامسونگ که سال پیش برگزار شد، قابل پیش بینی بود. در این کنفرانس هنگ پیشنهاد استفاده از زیر ساخت نرم افزاری خاص سامسونگ را مطرح کرد.

امروزه در محصولات پوشیدنی سامسونگ شاهد استفاده از سیستم عامل تایزن هستیم.

 

Loading...