خوش آمدید مهمان! | ورود - ثبت نام

پنج راه تقویت تعامل پس از فروش با مشتری

پنج راه تقویت تعامل پس از فروش با مشتری

بسیاری از شرکت ها بعد از اتمام پروژه سئو ارتباط خود را با مشتری از دست می دهند. اگر این ارتباط و تعامل با مشتری قطع شود شانس کمتری برای برگشت او در پروژه های بعدی خواهید داشت. رسانه های اجتماعی راه را برای رسیدن به این مقصود هموار تروبه ارتباط و پیوند میا

 

ثبت نام در شبکه های اجتماعی به همراه استفاده از پنج روش زیر کمک شایانی به تقویت ارتباط پس از فروش می کند.

 

استفاده از نظر مشتریان

مشتری دوست دارد نظراتش را در مورد فعالیت شما بدهد. پس فضایی را در سایت خود برای این کار قرار دهید ودر خصوص فعالیت و برنامه های آینده از آنها نظرخواهی کنید اینکارعلاوه بر اینکه به مشتری حس مشارکت در فعالیت شما را می دهد بلکه دیدگاه متفاوت وایده های جدیدی را در اختیارتان قرار می دهد و فعالیت شما را در مسیر مناسب تری قرار خواهد داد. شما متوجه می شود چه قسمتی از فعالیتتان نیاز به اصلاح و حذف و تغییر دارد.

 

برگزاری مسابقه

شرکت در مسابقه و برنده شدن از دیگر عواملی است که مردم را جذب می کند. در مناسبت های گوناگون مسابقه برگزار کنید. اینکار باعث می شود افراد دیگری نیز با زمینه فعالیت شما آشنا شوند چرا که مشتری هایتان اخبارمسابقه را با دیگر دوستانشان به اشتراک می گذارند.

 

پاسخ سریع

بازدیدکنندگان سایت شما توقع دارند پاسخ نظر یا سوالی که مطرح کرده اند را در کمترین زمان دریافت کنند. سعی کنید با پاسخ های سریع ارتباط را حفظ کنید.

 

استفاده از مطالب جذاب و جدید

برای به روز کردن مطالب سایت برنامه ریزی کنید. مطالب جذاب و سرگرم کننده ای قرار دهید. متن به تنهایی توجه آنها را جلب نخواهد کرد از عکس و ویدئو نیز استفاده کنید. برای مطلب خود عنوان جذابی انتخاب کنید و فضای آزادی برای نظر دادن، لایک کردن و به اشتراک گذاشتن قرار دهید. هر چه مطالب جذاب تری بگذارید آمار بازدیدکنندگان سایت بالا می رود.

 

شرکت در فعالیت های آفلاین

با اینکه اکثر فعالیت های شبکه های اجتماعی آنلاین است اما از تاثیر گردهمایی های آفلاین نیز غافل نشوید. به مناسبت های گوناگون در محل کارتان گردهمایی ترتیب دهید و یا اسپانسر گروه های محلی شوید. مشتری هایی که از شما راضی هستند و در فعالیت های آنلاین شما شرکت می کنند در فعالیت های آفلاین هم شما را حمایت می کنند. با این کار افراد جدیدی که به گرده همایی شما دعوت شده اند را با زمینه فعالیت خود آشنا می کنید.

 

Loading...