Loading...

 

 

" تمامی کالاها و خدمات اين فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم  از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت های اين سايت تابع  قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است."

 

روش سنجش PDA (کليک کنيد)

 

 

سبد خرید شما

سبد خرید شما خالی است

روانشناسی مصرف کنندگان برای بازاریابی موثر

مطالعه مصرف کنندگان کمک می کند تا شرکت ها و سازمان اقدام به بهبود استراتژی های بازاریابی خود با درک مسائل مانند چگونگی مصرف کنندگان فکر می کنند، احساس می نمایند و بین گزینه های مختلف (به عنوان مثال، علامت های تجاری، محصولات، و خرده فروشان) به لحاظ ذهنی و

روانشناسی مصرف کنندگان برای بازاریابی موثر

یک تعریف «رسمی» از رفتار مصرف کننده "مطالعه افراد، گروه ها، و یا سازمان ها و فرآیندهای آنها به منظور استفاده امن  از محصولات، خدمات، تجارب، و یا ایدهها برای برآوردن نیازهای خودشان این است .
    
رفتار یا برای فرد یا در زمینه یک گروه رخ می دهد (به عنوان مثال، دوستان را تحت تاثیر قرار چه نوع لباس  یک فرد
می پوشد) و یا یک سازمان (مردم در کار تصمیم گیری که به عنوان مثال محصولات شرکت را چگونه باید استفاده کنید).
    
رفتار مصرف کننده شامل استفاده و دفع محصولات و همچنین مطالعه چگونگی تصمیم آنها برای خرید می شود.

در این کارگاه شما با موارد زیر در مورد مصرف کنندگان و نحوه تصمیم گیری آنها آشنا می شوید:

  •  فرهنگ و خرده فرهنگ 
  •    تقسیم بندی، هدف گیری، و موقعیت 
  •    اطلاعات جستجو و تصمیم گیری
  •     خانواده و تصمیم گیری خانواده
  •     ادراک
  •     یادگیری و حافظه
  •     انتشار نوآوری
  •     نگرش و نحوه تصمیم گیری
  •    رفتارشناسی مصرف کنندگان بین المللی
  •    شناسایی شعارها ، کلمات و علائم ایجاد انگیزه مصرف متناسب با نوع کالا و خدمات
  •     تجارت الکترونیکی و سبک شناسی رفتار مصرف کنندگان

برای درخواست کارگاه لطفا با ما تماس حاصل فرمایید.

Email: Salesir@PDAinternational.net

تلفن :88633815- 021

فاکس :89784565-021

 



نظرات

    ارسال نظر