خوش آمدید مهمان! | ورود - ثبت نام

بر شانه بزرگان: زیگ زیگلار

بر شانه بزرگان: زیگ زیگلار

از سال ۱۹۷۰ زیگ زیگلار (Zig Ziglar) از قهرمان فروشندگی به استاد انگیزش تبدیل شده است. ده تا از ۲۵ کتاب وی پرفروشترین کتاب‌های سال بوده‌اند. او در زمان حیاتش سخنران و مربی‌ای بود که همه گونه شنونده و مخاطبی را داشت. او به جای‌جای دنیا سفر می‌کرد و پیغام امید، انگیزه و شادی را به آن‌ها می‌داد.

زیگ زیگلار بزرگ‌ترین انگیزاننده دنیا به حساب می‌آمد. او سخنران و نویسنده مشهور بین‌المللی است که درس «من می توانم» وی در بیش از ۳۰۰۰ دانشگاه ارائه شده و صدها شرکت و بیزینس از سی‌دی‌ها، کتاب‌ها و برنامه‌های تمرینی ویدئویی او برای آموزش و انگیختن مؤثر کارکنانشان استفاده می‌کنند.

او در نقش یک استاد فروش زندگی شغلی هزاران نفر را با استراتژی های موثرش متحول کرده و از آن‌ها فروشندگان حرفه‌ای ساخته است. گوش فرادادن به برنامه آموزشی صوتی «رازهای فروش» او برای هر کس که در دنیای فروش فعالیت می‌کند واجب است.

زیگ زیگلار اصول ارزش‌محور خود را برای تبدیل شدن به یک متقاعدکننده مؤثر به سازمان‌های فروشنده، دانشگاه‌ها و کسب‌وکارها آموخته است و هزاران نفر دیگر را نیز از طریق تعداد بسیار زیادی برنامه رادیویی و تلویزیونی و برنامه تمرینی صوتی و ویدئویی آموزش داده است. برای سالیان متمادی کلاس یک‌شنبه‌های وی در کلیسای باپتیست اول در دالاس از طریق ماهواره پخش می‌شود.

زیگ سال‌ها قبل شغل فروشندگی را به منظور کمک به افراد برای داشتن زندگی حرفه‌ای و شخصی موفق‌تر رها کرد. سابقه او در فروش مستقیم موفق زیگ زیگلار را به یکی از مربیان فروش برجسته دنیا تبدیل کرد. نام او با اعتمادبه‌نفس، انگیزه و موفقیت پیوند خورده است.

Loading...