12 اردیبهشت 1394
مطالعه مصرف کنندگان کمک می کند تا شرکت ها و سازمان اقدام به بهبود استراتژی های بازاریابی خود با درک مسائل مانند چگونگی مصرف کنندگان فکر می کنند، احساس می نمایند و بین گزینه های مختلف (به عنوان مثال، علامت های تجاری، محصولات، و خرده فروشان) به لحاظ ذهنی و
یک تعریف «رسمی» از رفتار مصرف کننده "مطالعه افراد، گروه ها، و یا سازمان ها و فرآیندهای آنها به منظور استفاده امن از محصولات، خدمات، تجارب، و یا ایدهها برای برآوردن نیازهای خودشان این است .
رفتار یا برای فرد یا در زمینه یک گروه رخ می دهد (به عنوان مثال، دوستان را تحت تاثیر قرار چه نوع لباس یک فرد می پوشد) و یا یک سازمان (مردم در کار تصمیم گیری که به عنوان مثال محصولات شرکت را چگونه باید استفاده کنید).
رفتار مصرف کننده شامل استفاده و دفع محصولات و همچنین مطالعه چگونگی تصمیم آنها برای خرید می شود.
در این کارگاه شما با موارد زیر در مورد مصرف کنندگان و نحوه تصمیم گیری آنها آشنا می شوید:
- فرهنگ و خرده فرهنگ
- تقسیم بندی، هدف گیری، و موقعیت
- اطلاعات جستجو و تصمیم گیری
- خانواده و تصمیم گیری خانواده
- ادراک
- یادگیری و حافظه
- انتشار نوآوری
- نگرش و نحوه تصمیم گیری
- رفتارشناسی مصرف کنندگان بین المللی
- شناسایی شعارها ، کلمات و علائم ایجاد انگیزه مصرف متناسب با نوع کالا و خدمات
- تجارت الکترونیکی و سبک شناسی رفتار مصرف کنندگان
برای درخواست کارگاه لطفا با ما تماس حاصل فرمایید.
Email: Salesir@PDAinternational.net
تلفن :88633815- 021
فاکس :89784565-021