مطالعه مصرف کنندگان کمک می کند تا شرکت ها و سازمان اقدام به بهبود استراتژی های بازاریابی خود با درک مسائل مانند چگونگی مصرف کنندگان فکر می کنند، احساس می نمایند و بین گزینه های مختلف (به عنوان مثال، علامت های تجاری، محصولات، و خرده فروشان) به لحاظ ذهنی و

یک تعریف «رسمی» از رفتار مصرف کننده "مطالعه افراد، گروه ها، و یا سازمان ها و فرآیندهای آنها به منظور استفاده امن  از محصولات، خدمات، تجارب، و یا ایدهها برای برآوردن نیازهای خودشان این است .
    
رفتار یا برای فرد یا در زمینه یک گروه رخ می دهد (به عنوان مثال، دوستان را تحت تاثیر قرار چه نوع لباس  یک فرد
می پوشد) و یا یک سازمان (مردم در کار تصمیم گیری که به عنوان مثال محصولات شرکت را چگونه باید استفاده کنید).
    
رفتار مصرف کننده شامل استفاده و دفع محصولات و همچنین مطالعه چگونگی تصمیم آنها برای خرید می شود.

در این کارگاه شما با موارد زیر در مورد مصرف کنندگان و نحوه تصمیم گیری آنها آشنا می شوید:

  •  فرهنگ و خرده فرهنگ 
  •    تقسیم بندی، هدف گیری، و موقعیت 
  •    اطلاعات جستجو و تصمیم گیری
  •     خانواده و تصمیم گیری خانواده
  •     ادراک
  •     یادگیری و حافظه
  •     انتشار نوآوری
  •     نگرش و نحوه تصمیم گیری
  •    رفتارشناسی مصرف کنندگان بین المللی
  •    شناسایی شعارها ، کلمات و علائم ایجاد انگیزه مصرف متناسب با نوع کالا و خدمات
  •     تجارت الکترونیکی و سبک شناسی رفتار مصرف کنندگان

برای درخواست کارگاه لطفا با ما تماس حاصل فرمایید.

Email: Salesir@PDAinternational.net

تلفن :88633815- 021

فاکس :89784565-021

 

ارسال نظر